Welkom bij cd&v Lint!

cd&v Lint is een dynamische en innovatieve ploeg die mee beleid wil maken op een transparante en authentieke manier.
Met onze mandatarissen en vrijwilligers staan we tussen de mensen. We zetten ons in om van Lint een plek te maken waar het aangenaam is om te wonen, werken, ontspannen en leven.

Met een christendemocratische en open visie willen we de uitdagingen van vandaag en morgen aangaan en hier samen oplossingen voor bieden. En dit zoals we dat altijd al deden: met een hart voor Lint en haar inwoners.

Onze sociale media

Nieuws

Schepen Caroline Van der Heyden introduceert twee nieuwe deelwagens van Cambio in Lint

Op het Oudstrijdersplein en Kerkplein zijn vanaf 15 april een elektrische en benzinedeelwagen beschikbaar voor de Lintenaren. Schepen Caroline Van der Heyden is verheugd met de samenwerking met Cambio, wat toch een sterk merk is. Ze beseft dat een deelwagen niet voor iedereen is weggelegd, maar in sommige gevallen is het wel heel nuttig en levert het financiële voordelen op. Op maandag 6 mei volgt om 19.30u een infomoment in het dienstencentrum waar inwoners die interesse hebben terecht kunnen met hun vragen. Nieuwe gebruikers kunnen zich aanmelden via de CambioApp. Lintenaren die nu instappen, moeten de eenmalige instapkosten van 35 euro niet betalen.

Infosessie ism Open Kliminaraad over Aziatische Hoornaar trekt veel geïnteresseerden

Op 27 maart hielden we in Lint vanuit het Lokaal bestuur en de Open Kliminaraad een infoavond over de Aziatische hoornaar. Een lastig beestje dat we steeds meer en meer zullen zien in onze contreien. Heel wat geïnteresseerden daagden op om te komen luisteren naar de deskundige uitleg van de Provinciale coördinator.

Schepen Caroline Van der Heyden komt ook bovenlokaal op

Op zondag 9 juni zullen jullie ook op een Lintse kandidaat kunnen stemmen voor de Vlaamse lijst. Schepen Caroline Van der Heyden zal namelijk op de tweede plaats van de opvolgerslijst staan. Een kans die mooi combineerbaar is met haar huidige mandaat en job. Want ze blijft zich natuurlijk ook volop voor alle Lintenaren inzetten!

Onze mensen